Lassú a honlap, lassú a webshop?

Az alábbiakban néhány egyszerű, bevált módszert teszek közzé arról, hogy hogyan lehet egy kicsit (esetleg nagyon) felgyorsítani a webshopot vagy a honlapot, bármivel készült is. Persze nem mindegy, hogy mivel készül egy webshop, mert még nem kellett egy  OpenCart alapú webshopot buherálni, hogy gyorsabb legyen … Kezdéshez futtassunk le egy Bővebben……

Szerző: Yanosh | Közzétéve: telt el a közzététel óta
Google

A Google látja és tárolja a honlapomat?

Egy-egy honlap vagy webshop készítése során, és a fejlesztés befejezése után a honlap, webáruház tulajdonosa kíváncsi arra, hogy vajon látja-e már a Google, vagy, hogy ha látta már, elmenti-e saját szerverére? Erre a válasz egyszerű, csak be kell írnia a honlapja elérhetőségét, és látni fogja, hogy hogyan tárolja a Google, Bővebben……

Szerző: Yanosh | Közzétéve: telt el a közzététel óta
kapcsolat mobilbarát honlapok

Spam ellen honeypot – a kapcsolati űrlapok védelme

A kapcsolati űrlapok védelme örökös probléma. Egy-egy jól működő védelemnek hamarosan megszületik az ellenszere is, és hamarosan spam-ek tömege áraszt el bennünket. Természetesen több védelmi elem is lehet egy-egy űrlapban, de arra gondolnunk kell, hogy a honlapra látogatók talán nem szívesen bonyolítják az üzenetküldést. Egyszerű, gyors megoldásokat szeretnek/szeretnének. De nézzük Bővebben……

Szerző: Yanosh | Közzétéve: telt el a közzététel óta
reszponziv honlap

Sablonból honlap. Hogyan?

Honlapkészítés, készíttetés előtt érdemes egy (vagy több) olyan sablont keresni, amihez hasonló kinézetűnek szeretnénk látni majd a honlapot. A kiválasztott sablon azonban feladhatja a leckét. Nem csak azért, mert egy PSD (PhotoShoppal készült) sablon csak a kinézethez tartozó elemeket tartalmazza, hanem azért is, mert olyan nincs, ami rögtön tökéletes megoldást Bővebben……

Szerző: Yanosh | Közzétéve: telt el a közzététel óta
weblap honlap felújítás

Honlapfelújítás

A web világa gyorsan változik. Néhány év alatt könnyedén elavulhatnak jólműködő,  hatékony honlapok. A látogatottság csökkenhet, ezzel a várt siker is elmaradhat. Érdemes megnézni (megnézetni), hogy mi lehet a hatékonyság csökkenésének oka, milyen módosításokra lenne/lesz szükség ahhoz, hogy visszatérjenek partnereink, mit kellene tenni, hogy a változó körülményekhez alkalmazkodva weblapunk sikeres Bővebben……

Szerző: Yanosh | Közzétéve: telt el a közzététel óta